RiseWorld.ro

5 MOTIVE CARE TE LASĂ FĂRĂ CUVINTE…

…și care te determină sa pui accent pe Content Marketing în afacerea ta.

Orice business este important, necesită mult timp și resurse financiare, de aceea trebuie să te asiguri că îți promovezi afacerea în cel mai eficient mod posibil. Un pas important este să îți menții actuala strategie de marketing, dar să explorezi noi idei, să fii în permanență deasupra “curbei”. Nu fi ultimul care face publicitate pe Facebook! Păstrează-ți afacerea în vârf pentru a rămâne relevant și, mai important, eficient. În lumea de azi, asta înseamnă conținut de marketing și tocmai de aceea îți oferim acest ghid cu privire la motivul pentru care ar trebui să îți concentrezi eforturile și în zona de content.

 Iată 5 motive pentru a începe crearea de conținut pentru compania ta chiar de astăzi: 

  1. Captează încrederea vizitatorilor tăi 

Este esențial să îți folosești expertiza pentru a câștiga încrederea clienților tăi online. Cu cât creezi mai mult conținut și partajezi cu publicul tău țintă, cu atât devine mai clar că ești o autoritate în domeniul tău. Oamenii au încredere în experți și îi angajează pentru a sustine rezolvarea problemelor pe care le au.

  • Construiește metode pentru conștientizarea brandului 

Să fim sinceri, majoritatea oamenilor nu știu despre afacerea ta și este timpul să schimbi asta. Dacă este făcut corect, poți utiliza conținutul pentru a crește semnificativ traficul către site-ul tău, astfel încât să poți obține un trafic constant și de calitate și link-uri către site-ul tău, prin care să expui vizitatorilor un brand despre care nu au știut că există. Vei putea genera mai multă conștientizare pe care să o poți folosi pentru a-ți demonstra abilitățile și expertiza din nou. 

  • Este excelent pentru căutarea organică (SEO) 

Când deschizi browserul și introduci un cuvânt cheie sau o expresie în Google, motorul de căutare lucrează din greu pentru a-ți oferi cele mai relevante informații cu privire la căutarea ta. Atunci când ai conținut creat de experți, ai ocazia de a împărtăși informații utile și valoroase publicului dvs. țintă ideal. Mai mult, Google îl va recunoaște ca fiind util și îl va oferi ca răspuns persoanelor care caută exact produsul tău în SERP. Algoritmii motorului de căutare se schimbă mereu, dar atâta timp cât creezi și păstrezi constant conținut (actualizat), informativ (rezolvarea problemelor sau răspuns la întrebări) și relevant (are legătură cu cuvântul de căutare sau expresie), acesta va fi mai des regăsit în motoarele de căutare. 

  • Generează lead-uri pentru afacerea ta 

Acesta este cel mai mare motiv, atât de mare încât ar trebui să fie numărul 1. Ne place să spunem că „nu poți bate încrederea și conștientizarea”, iar generarea de oportunități pentru afacerea ta este motivul pentru care noi facem marketing. Content marketingul permite străinilor să te găsească printr-un conținut util și informativ. De cele mai multe ori acest lucru se poate întâmpla înainte ca publicul tău țintă să fie gata să ia o decizie de cumpărare. Concurența ta nu este nici macar în cărți. Utilizează conținut suplimentar premium pe site-ul tău (cum ar fi cărțile electronice – e-books) pentru a-i atrage chiar mai departe. 

  • Construiește Brand Authority (expert în industrie) 

Conținutul reflectă capacitatea că ceea ce faci faci mai bine decât restul. Publicul tău țintă primește răspunsuri la întrebări specifice chiar de la tine; trebuie doar să știe că le vei oferi cel mai bun mod de a-și rezolva problema. Este important să le demonstrezi asta până la capăt, îți vei consolida rolul tău de expert în industrie cu fiecare postare pe blog, videoclipuri, cărți electronice etc. Chiar și cei care nu ajung să cumpere de la tine te vor considera o autoritate în domeniul tău pe baza conținutului.

 În concluzie 

Lista de motive pentru a face content marketing pentru compania ta continuă. Să fim sinceri, motivul nostru real numărul 1 ar fi trebuit să fie citit ceva de genul „pentru că funcționează, iar la momentul actual este unul dintre cele mai bune moduri de a crea brand awareness și de a atrage oportunități de vânzare”.

Ai nevoie de Content pentru Website/ Blog/ Social Media care sa te pozitioneze ca expert?

Incearca-ne! Te asteptam cu cuvintele la noi la telefon sau prin mesaje!

Cu drag,

Echipa RiseWord

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *