Provocarea

Provocarea companiei a fost să demonstreze abilitățile și capacitățile de comunicare ale profesioniștilor din domeniul IT, un sector adesea perceput ca fiind tehnic și inaccesibil. În calitate de furnizori de servicii IT, obiectivul principal al companiei a fost să obțină o creștere semnificativă în domeniul serviciilor superioare de IT și mentenanță. Astfel, Startech urma să se diferențieze nu doar prin competența tehnică, dar și prin abilitatea de a comunica clar și eficient beneficiile serviciilor lor, construind încredere și loialitate în rândul clienților.

Despre StarTech Team

StarTech Team este o companie specializată în furnizarea de servicii IT complete, personalizate pentru nevoile fiecărei afaceri. Cu o echipă de peste 200 de specialiști IT și o experiență de 20 de ani, compania oferă soluții precum suport IT 24/7, managementul infrastructurii IT, securitate cibernetică, consultanță IT și outsourcing IT. Misiunea lor este de a accelera succesul companiilor prin implementarea de soluții IT eficiente și sigure, contribuind astfel la creșterea și stabilitatea afacerilor clienților lor.

100%

Rată de Succes

Proiectul a atras acei clienți care erau în faza de awarness.

45%+

Cifra de Afaceri

Venituri mai mari în 2 ani de la implementare

52+

Număr de Angajați

Noul sistem de recompensare prin joacă a atras mai mulți specialiști

“Ne-a înțeles atât afacerea cât și publicul țintă și a susținut brandul prin mesaje autentice și aliniate cu cine suntem și ce oferim.”

Bogdan Tudor

CEO & Founder StarTechTeam

Procesul

Din poziția de agenție de marketing, am creat o strategie completă care a urmărit o nouă poziționare pe piață pentru Startech Team și o comunicare consistentă pe toate canalele. În acest proces, am implementat o serie de inițiative esențiale pentru a asigura vizibilitatea și succesul companiei în fața unui public mai larg și mai diversificat.

  • Platformă de Gamification pentru Echipa Internă:

  • Strategie de Marketing Inovativă

  • Redefinirea Materialelor de Comunicare

Strategii de Creștere și Consolidare a Brandului prin Comunicare și Cultură Organizațională

Am creat un plan de comunicare structurat, care a inclus evenimente dedicate pentru a consolida relațiile cu partenerii și clienții existenți și pentru a atrage noi colaboratori. Aceste evenimente au evidențiat valoarea adăugată de Startech Team.

Comunicarea constantă cu partenerii a fost esențială, iar colectarea de testimoniale video de la clienți mulțumiți a contribuit la consolidarea reputației noastre și la evidențierea succeselor obținute.

Asocierea cu StarTrek

Pentru a atrage și mai mult atenția asupra proiectului, am creat o asociere cu universul Star Trek, atât vizual, cât și prin principii, încântând clienții cu experți în uniforme futuristice care manifestau inovație, colaborare și curaj.

Am promovat o cultură organizațională bazată pe joc și meritocrație, stimulând echipa IT să livreze servicii excelente prin recunoaștere publică și recompense. Această atmosferă pozitivă a contribuit direct la creșterea calității serviciilor și la consolidarea brandului Startech Team.

Crește-ți traficul

Maximizăm traficul prin poziționare clară, mesaje precise și website-uri optimizate..

Visitors Bar Chart Graphic

Crește-ți vânzările

Atragem MQL prin tactici precise: campanii, LP-uri și mesaje targetate.

Percentage Circles
Man Drawing on Chalkboard

Concluzia

Star TechTeam a devenit echipa cu cea mai avansata forma de gamification aplicata in livrarea serviciilor IT, cu o cultura organizationala care identifica si recompenseaza performanta, nu “vechimea”:

– Identifica numarul si calitatea interactiunilor cu clientii si asigura avansarea trimestriala in functie de criterii clare de evolutie.

– Cea mai inalta forma de meritocratie, promovarea are loc in functie de competenta.

– Specialisti IT care pot identifica de la inceput calea de evolutie in companie, stiu exact ce au de facut pentru a avansa.

– Un set de 20 de beneficii financiar si non-financiare pe care membrii echipei le pot accesa in functie de “gradul” la care se afla.

Viziunea

Viziunea companiei, atinsă la scurt timp de la implementare, a fost să devină compania locală care valorifică potențialul specialiștilor IT români, inovând din poziția de lider pe piața de suport IT în România și pășind cu încredere pentru livrarea de servicii în piața globală, construind un brand local recunoscut internațional.

“Cred că aș prefera un Picard mai orientat către echipă, în care nu este personaj principal și doar îi pune pe ceilalți în valoare. Aș concepe o serie în care aș dedica fiecare episod unui membru al echipei și l-aș releva cu tot ce are mai bun. Aș scurta serii de episoade în care aș privi același eveniment din perspective diferite. Aș fi orientat mai mult pe cercetare și dezvoltare de noi tehnologii și în special de acele tehnologii care fac o viață mai bună pentru oameni”

Bogdan Tudor

CEO & Founder StarTech Team

Let’s Make Things Happen

Man Smiling

Richard Madsen

Marketing Consultant Expert

By submitting my data I agree to be contacted